کلبه ی دلشکسته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گریه هرگز

 

گریه هرگز

سلام دوستای عزیزم من یک عاشقم

ولی این رو از ته دل به همه عاشق ها می گم

هیچوقت برای هیچکس گریه نکنید

چون هیچکس ارزش اشکای شما رو نداره

وکسی هم که ارزش  اشکای شما رو داره طاقت دیدن اشکاتونا نداره

 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت15:43---20 ارديبهشت 1392
سیگارو گذاشته بودم زیر لبام
گفتم هی یارو !
آتیش داری؟
جواب داد: توی جیبم که نه!
ولی تو دلم آره، به کارت می آید؟
گفتم بده همدردیم!
خیلی مطالب جالبوجذابی داری


سعید
ساعت16:50---23 دی 1390
فقط به همین ÷ستت میگم آفرین آفرین حرف درستی زدی قبولش دارم

سعید
ساعت16:50---23 دی 1390
فقط به همین ÷ستت میگم آفرین آفرین حرف درستی زدی قبولش دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد حسینی در 22:54 | |